Alexanders kycklinggryta...

Älsklingen lagade jätte god överrasknings middag till mig ikväll, de va jätte gott verkligen..Blev så glad när han hade gjort de..=)

                                       

Bilden tagen av: Alexander Blomqvist...

Två kyckling fileer
En påse wok grönsaker
Salt
soja
peppar
Hot chili sås
3 dl grädde


Stek kycklingen, krydda med salt och peppar, häll i lite chili sås efter smak låt de steka lite till. Häll i påsen med wok grönsaker och lått de steka en stund, häll sedan i grädden och sojan,  servera sedan med ris och en god sallad...
Jätte gott å enkelt...Verkligen värt att testa...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ååh det måste jag testa!! Tack för tipset! Jättekul med en matblogg! Men jag har en fråga: Tror du att jag skulle passa i brunt hår och lugg? (Har blont och lånngt hår nu)

2008-10-14 @ 16:42:31
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: anneli

Åh, det måste jag prova.. det lät och såg smakigt ut :)

2008-10-22 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0