Kockböcker...

Idag införskafade jag mig två kockböcker till min samling, så nu har ja 28 stycken=) .Älskar att få inspiration ifårn kockböcker...

   

Det va roliga receot i denna, men ja trodde att den skulle va bättre så är lite besviken men finns en del att prova iallfal=)...

                                                                                                        

         Sen blev de denna som va med i Expressen denna vecka, den tyckte ja va jättte bra, fanns masa recept ja vill prova=)...Ska nog köpa den som kommer med Expressen nästa vecka också=)...                                                   

Kommentarer
Postat av: Catherine

hur går det med min bok då?:)

2008-11-27 @ 21:22:32
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Andreas "Abbo" Johansson

du har ju betydligt mer kokböcker än vad jag har ;D haha vad kostade sveriges hela husman? är fett sugen på att köpa den alltså! :)

2009-01-08 @ 23:25:37
URL: http://www.lindblomsrestaurang.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0